מילים וצרופים, חכמת הכתיבה השיווקית


ההשקעה הנכונה הינה בתוכן שימושי, ולא בטכנולגיות עתירות מניפולציה על אלגוריתמים של מנוע זה או אחר(גוגל בדרך כלל). אגב - מי יתע לידיך כי המקדם הפועל עבורך אכן מכיר כלים-שיטות-מחקר מעודכן- ועוד?

אל תשכחו את הגולש. הוא לא רואה טכנולוגיות או בניית אתרים מסוג זה או אחר, אלא תוכן. הוא חש עיצוב ואסתטיקה, אבל "נדלק" מתוכן. אחד הדברים הפשוטים לביצוע הוא שימוש במילות מפתח בגוף הטקסט. אפשר להשתמש במילים נרדפות, וריאציות ברבים ויחד של מילות המפתח, עם אותיות ב'כ'ל'מ' (זוכרים?) וכו'. גם מנועי החיפוש סורקים אחרי צרופים שכאלה, כי זו שגרת החיפוש של הגולש. כתיבה שיווקית היא כמו כתיבת שירים אין צורך להגזים בצפיפות ובתדירות השימוש במילות החיפוש בטקסט, כי אז נפגע טיב הטקסט ואיננו נראה טבעי. זו האמנות שבכתיבה( פניתם אלי כבר?). גם החלפת סדר מילים במונח בעל כפל משמעות או כפל מילים, החלפה שהיא סבירה דקדוקית ומשמעותית, יכולה לתת מנוף לקידום.  הרובוט המאנדקס של מנוע החיפוש איננו סמנטי ולכן כל שכלול בכתיבה משמעו אינדוקס נוסף.
פעמים רבות זו הדרך לקידום מיטבי, ותבוא עליכם הברכה .
 
מאיר פלג