איך לעשות אופטימיזציה למאמר שעולה לאתר מאמרים?

אחד הכלים הבולטים ביותר בתחום קידום האתרים הוא כתיבת מאמרי קידום, אשר מקדמים את האתר בשיטה האורגאנית. 

הדרך למקום הראשון בגוגל רצופה עבודה רבה עקבית ומורכבת. חברות הקידום הרבות מציעות לכם מסלולים שונים לקידום ופרסום האתר שלכם, על מנת להביא לחשיפה גדולה עד כמה שניתן של האתר בפני גולשים, ולהגדיל את הסיכויים לביצוע עסקאות באמצעות פניה של גולשים דרך האתר שלכם. אחד הכלים הבולטים ביותר בתחום קידום האתרים הוא כתיבת מאמרי קידום, אשר מקדמים את האתר בשיטה האורגאנית. פרסום ושיווק דרך אתרי מאמרים הוא כלי אפקטיבי ביותר. בנוסף לאלמנט השיווק, ניתן להיעזר באתרי המאמרים כדי לקדם אתר אחר על ידי הוצאת קישורים מן המאמר. כדי לוודא שאכן המאמר יעזור לקידום האתר במנועי חיפוש חשוב לשים לב למספר פרטים.  מילות מפתח בטקסט  חשוב מאוד לשלב מילות מפתח רלוונטיות לתחום שלכם (רצוי לאחר מחקר מילים מעמיק) בתוך הטקסט. את מילות המפתח יש לשלב בכותרות משנה ולא רק בגוף הטקסט. כאשר אתם משלבים מילות מפתח שימו לב לכך שהן חייבות להופיע ללא תוספות למשל: דומיין ולא לדומיין או בדומיין. חשוב גם לא להעמיס יותר מידי מילות מפתח בטקסט, עודף מילות מפתח עשוי לגרום למאמר להיות חסר היגיון ולא מאוד קריא לגולשים. מנועי חיפוש גם הם "חושדים" בטקסטים עם יותר מיד מילות מפתח. תקציר המאמר ופסקת הפתיחה רוב אתרי המאמרים לוקחים את תקציר המאמר או את הפסקה הראשונה ומשתמשים בם כתקציר שיופיע בגוגל ובתיאור המאמר בחיפוש באתר. חשוב מאוד לוודא ששניהם יהיו מזמינים ועם מילות מפתח רלוונטיות. כך למשל, אם אתם כותבים מאמר על אחסון אתרים ולא משלבים את הביטוי "אחסון אתרים" בתיאור של המאמר, יתכן שבתוצאות החיפוש של האתר עצמו המאמר כלל לא יופיע. הוצאת קישורים נכונה חשוב מאוד להוציא את הקישורים לאתר שלכם ממילים רלוונטיות לתוכן, אם נחזור לדוגמא של אחסון אתרים אז במאמר בו מופיעה המלה "אחסון אתרים" יש להפנות אל דף המדבר על אחסון בלבד ולא למשל על רכישת דומיין, שירותי בניית אתרים וכן הלאה. מומלץ להוציא את הקישור מן המופע הראשון של המילה במאמר אך לא בתחילת פסקה או בכותרות משנה. במידה ואתם אינכם אנשים של מילים, מומלץ כי תפנו לחברות תוכן, אשר כתיבה לאתרים וכתיבת מאמרים הם תחומי התמחותן. חברות אלו יוכלו לייצר עבורכם תכנים איכותיים ביותר, אשר מכילים את הדרישות השונות של מנועי החיפוש לצורך קידום מוצלח של האתר.