תערוכות לקידום מכירות ותערוכות עיסקיות יכולות להיות הצלחה מסחררת אם יודעים לעשות את זה נכון
כולם כבר יודעים ששיווק ומכירות הם שני צדדים לאותו המטבע, במיוחד כאשר מדובר בעולם העסקי. אסטרטגיות שיווק טובות שוות לאחוזי מכירות גבוהים ומומחי שיווק מקצועיים יודעים גם כיצד לעשות את השיווק הזה בצורה האפקטיבית והזולה ביותר.
פרסום המוצר ו/או השירות שלך בתערוכה מקצועית היא אחת מטכניקות השיווק הנפוצות והמוצלחות ביותר שקיימות. ברגע שאתה בוחר להציג את המוצר שלך בתערוכה המותאמת ספציפית לתחום העיסוק שלך, קהל המבקרים והלקוח הפוטנציאלי רלוונטי וקרוב יותר מתמיד. כמו כן, האינטראקציה בינך לבין הלקוח הופכת להיות ישירה ללא מתווכים באופן שמקל עליה.
אך באותה העת, מסביבך בתערוכה, מציגים המתחרים שלך, לכן כדאי שתבלוט כמה שיותר. כדי למשוך כמה שיותר קהל ולקוחות פוטנציאליים אלייך חשוב אם כן שהביתן שלך יהיה בולט ואיכותי. אחת מהאופציות היא לבנות את הביתן שלך בעצמך כדי להוזיל עלויות כביכול ולייחד את עצמך, אבל חשוב שתזכור שברגע שאתה פונה למומחה לעיצוב ביתנים, כל אותם בלת"מים שבהם ברור שתיתקל, הם למעשה החמאה והלחם של בונה הביתן שלך. בנוסף, אפשר למקם מסכי מסכי טלויזיות באיזור הביתן שיציגו סרטי תדמית של החברה, או כל דבר אחר שיכול למשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים לעבר הביתן שלך.
למעצבי ביתנים יש את הידע, הניסיון והכישורים שנצברו במשך שנים יחד עם לקוחות רבים ומגוונים והם, שלא כמוך, הולכים לתערוכות על בסיס יומי ולא שנתי. זה לא מפתיע אם כן שדווקא בעלי המקצוע יודעים לעצב ולתכנן את הביתנים באופן הזול והאפקטיבי ביותר. מעצבי ביתנים מקצועיים יודעים גם כיצד לנצל את המרחב בתערוכה באופן הטוב ביותר. כך שגם אם "נדפקת" במיקום בתערוכה בגלל שנאלצת לקצץ בעלויות, ספק הביתן שלך ידע כיצד לנצל את המקסימום מהמיקום שניתן לך ואולי אפילו להפוך את החסרון ליתרון.
בשיתוף עם אנשי השיווק שלך, תוכלו יחד להחליט על האסטרטגיה הטובה ביותר לביתן. ספק הביתנים שלך יוכל להציע גימיק חדשני למשיכת קהל והכל ברוח המיתוג והשיווק של העסק שלך. כאן גם שווה להכניס את הייחוד של העסק שלך שיבוא לביטוי דרך הביתן בתערוכה שלך.
אבל דווקא הבחירה בספק הביתנים, היא השלב הקשה ביותר בהכנה לתערוכה. שווה להתייעץ עם מכרים, לבדוק המלצות ולראות עבודות קודמות. אפשר אפילו לבקר בתערוכה מתחום קרוב לשלך ו"לדוג" את הביתן שהכי מרשים אותך. אין ספק שלהצעת המחיר תפקיד נכבד בבחירה אך בסופו של דבר, הכי חשוב שתאהב את הראש של המעצב ושתצליחו לעבוד יחד גם בשנה הבאה בתערוכה החדשה…