חיוג שמות וטיסות זולות

אסטרטגיית שיווק יעילה יותר מאשר פרסום מדלת לדלת ובמקרים רבים יותר זולה ואינה מצריכה השקעה כספית רבה.
כל מה שרציתם לדעת על חיוג שמות וטיסות לתאילנד!

חיוג שמות הוא המונח המוחל על הפרקטיקה של חיוג שמה של חברה מסוימת או נותן שירותים מסוים.  זה מאומץ בדרך כלל על ידי מי שמנסה למכור משהו ובדרך כלל זה נעשה על ידי סוכני נסיעות או חברות נסיעות השואפות כי יימצאו אותן בקלות במדריכי הטלפונים וכי מספר הטלפון שלהן יהיה קל לזכירה. זוהי אסטרטגיית שיווק יעילה יותר מאשר פרסום מדלת לדלת ובמקרים רבים היא גם זולה יותר ואינה מצריכה השקעה כספית רבה.
 
טלמרקטינג
 
חברות רבות עושות גם שימוש בטלמרקטינג על מנת לשווק את עצמן. זוהי עבודה שקל למצוא עובדים שיבצעו אותה- תמיד יימצאו בני נוער בחופשה שישמחו למעט כסף כיס או אנשים בין עבודות שצריכים מעט השלמת הכנסה. זוהי עבודה נוחה במיוחד ויכולה להיעשות אפילו מהבית . במרים רבים מעניקים אותה לעובדים חדשים בחברה על מנת לשפר את היכרותם על מערך החברה ועם הלקוחות הפוטנציאליים ולערוך להם היכרות עם הדך הטובה ביותר לשווק את המוצרים או השירותים שהחברה מספקת.
טיסות זולות הוא מושג שנכנס לאחרונה לשימוש בעולם התעופה והא בא לתאר טיסות שעלותן לחברה המפעילה אותן היא נמוכה במיוחד ועל כן העלות ללקוח גם היא נמוכה יותר באופן משמעותי. כפועל יוצא מן ההשקעה הנמוכה יותר שהחברה משקיע בטיסות אלה גם הנוחות ממנה נהנה הנוסע היא מועטה יותר. החברה, על מנת לכסות עלויות, גובה בדרך כלל על האוכל הנמכר במטוס ועל שירותים נוספים כמו שמיכות או אפילו אוזניות .
 
טיסות זולות
 
כתוצאה מכך יש כאלו שגורסים כי טיסות זולות אילו בעצם אינן שונות כל כך מטיסות רגילות, באם אתה מעוניין לאכול פיצות בזמן הטיסה או להתכסות בשמיכה חמה, ושמדובר רק בגימיק תקשורתי הנועד לגרום ללקוח להרגיש כאילו זכה בדיל חייו כשלמעשה לא כך המצב. אין לבלבל בין טיסות אילו לטיסות מקומיות שמטבען הן אינן יקרות.
טיסות זולות זוכות לביקורת כיוון שחברות התעופה לעיתים לא משתמשות במודלים חדשניים של מטוסים, מאפשרות רק דרגת אירוח אחידה- כלומר אין מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים, וכו'. כמו כן קווים המופעלים במסגרת של לאו קוסט בדרך כלל נוטים להיות הרבה פחות אמינים בכל המובן של המראה ונחיתה בשעות הייעודיות, לעיתים ישנם ביטולים של טיסות ללא התראה מספקת, ולעיתים השירות על המטוס אינו מניח את הדעת. אולם עדיין, הביקורת העיקרית היא שחברת התעופה יוצרת מראית עין של טיסה זולה משמעותית כאשר בפועל החיסכון ללקוח איננו רב. כל כך. אולם למרות הביקורת, קווי לאו קוסט הופכים לפופולאריים יותר ויותר בעולם ורבים עושים בהם שימוש.